Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa sen 14 päivän sisällä (ei koske elintarvikkeita, lahjakortteja, ale-tuotteita eikä heliumilla täytettyjä palloja). Asiakas maksaa itse palautuksen postikulut, veloituksetta tuotteet voi palauttaa suoraan myymälään Paraisille.

Palautusta tehdessäsi, lähetä meille ensin sähköpostitse pyyntö palautuksesta. Otsikoi viestisi ”Asiakaspalautus + tilausnumero” ja lähetä se osoitteeseen info@juhlakulma.fi .

Postitse voit palauttaa vain tuotteet, jotka on toimitettu postitse. Myymälästä noudetut ja kotiinkuljetetut tuotteet tulee palauttaa myymälään.

Pyydä postista kuitti palautuksestasi ja säilytä se siihen asti, että saat vahvistuksen palautuksesta sähköpostilla. Korvaamme palautuksen aikana kadonneen lähetyksen vain siinä tapauksessa, että asiakkaalla on esittää kuitti palautuksestaan.

Asiakaspalautuksen saapuminen meille vie yleensä 2-5 arkipäivää. Emme vastaa postin aiheuttamista viivästyksistä. Saat ilmoituksen sähköpostiisi, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi. Maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle. 

Noutamatta jätetyn tilauksen uudelleen lähetyksestä veloitamme uuden toimituskulun.

Tilauksen noutamatta jättäminen postista ei ole sama asia kuin asiakaspalautus! Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi sen jälkeen, kun se on jo lähetetty sinulle, nouda lähetys postista ja palauta se meille näitä palautusohjeita noudattaen. Veloitamme asiakkaalta jälkikäteen meille aiheutuneet ylimääräiset pakkaus-, lähetys- ja palautuskulut.

Jos palautettava tuote on vahingoittunut, otettu käyttöön tai ei muutoin ole myyntikuntoinen, emme hyvitä tuotetta.

VAHINGOITTUNUT LÄHETYS / VIALLINEN TUOTE

Ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme, jos saat viallisen tai väärän tuotteen. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Mikäli tuote on virheellinen, Juhlakulmalla on aina ensisijaisesti oikeus korvata tuote virheettömällä tuotteella.

Mikäli tuote noudetaan Postista tai automaatista tms., lähetyksen vahingoittumisesta tulee muistutus tehdä heti lähetystä vastaanotettaessa.

Pakkaamme aina kaikki tuotteet asianmukaisesti minimoidaksemme lähetyksen vahingoittumisriskin.

Tarvitsetko apua?

Ota yhteyttä meihin info@juhlakulma.fi tai soita 0401274915