Toimitusehdot

JUHLAKULMA 3239085-9 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: info@juhlakulma.fi
Puhelin: 040 1274 915
Postiosoite: Kauppiaskatu 12, 21600 Parainen

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Jos tilauksessa ilmenee ongelmia, asiasta ilmoitetaan asiakkaalle ensi tilassa, aina sähköpostitse.

HINNAT
Kaikki Juhlakulma.fi -sivuilla olevat tuotteet sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron.
Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilauksen minimisumma on 25,00 €.

Maksaminen & Hinnat

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Tuotteet ja niiden posti- ja toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Voit myös valita toimitustavaksi nouto myymälästä, jolloin toimituskuluja ei tule.

Posti- ja toimituskulut veloitamme kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaan. Hinnat näet ostoskorissa ennen tilauksen hyväksymistä. Mikäli tuotteet palautuvat meille asiakkaan ilmoittaman väärän osoitteen vuoksi tai lähetys on jäänyt noutamatta, veloitamme asiakkaalta postikulut (riippuen toimitustavasta) sekä käsittelykulun 10€.

Nouto myymälästä- toimitustavaksi valituissa tilauksissa, saat myymälästä tekstiviestin tilauksen sinne saavuttua. Säilytämme tilauksia myymälöissä 5 arkipäivää. 

Verkkokaupan hinnat, myös ale-hinnat ovat voimassa vain verkkokaupassa.

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää, mutta emme voi vaikuttaa kuljetusyrityksen toimitusaikoihin. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Klo 12.00 mennessä kirjautuneet kuluttajatilaukset saamme pääsääntöisesti (poikkeuksia voi olla ruuhka-aikoina) matkaan samana päivänä. Klo 13 jälkeen kirjautuneet tilaukset lähtevät seuraavana arkipäivänä meiltä.

Poikkeavista toimitusajoista ilmoitamme pääsääntöisesti Facebook ja Instagram tileillämme.

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. 

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa sen 14 päivän sisällä (ei koske elintarvikkeita, lahjakortteja, ale-tuotteita eikä heliumilla täytettyjä palloja). Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Asiakas maksaa itse palautuksen postikulut, veloituksetta tuotteet voi palauttaa suoraan myymälään Paraisille.

Palautusta tehdessäsi, lähetä meille ensin sähköpostitse pyyntö palautuksesta. Otsikoi viestisi ”Asiakaspalautus + tilausnumero” ja lähetä se osoitteeseen info@juhlakulma.fi .

Postitse voit palauttaa vain tuotteet, jotka on toimitettu postitse. Myymälästä noudetut tuotteet tulee palauttaa myymälään.

Pyydä postista kuitti palautuksestasi ja säilytä se siihen asti, että saat vahvistuksen palautuksesta sähköpostilla. Korvaamme palautuksen aikana kadonneen lähetyksen vain siinä tapauksessa, että asiakkaalla on esittää kuitti palautuksestaan.

Asiakaspalautuksen saapuminen meille vie yleensä 2-5 arkipäivää. Emme vastaa postin aiheuttamista viivästyksistä. Saat ilmoituksen sähköpostiisi, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi. Maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle. 

Noutamatta jätetyn tilauksen uudelleen lähetyksestä veloitamme uuden toimituskulun.

Tilauksen noutamatta jättäminen postista ei ole sama asia kuin asiakaspalautus! 

Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi sen jälkeen, kun se on jo lähetetty sinulle, nouda lähetys postista ja palauta se meille näitä palautusohjeita noudattaen. Veloitamme asiakkaalta jälkikäteen meille aiheutuneet ylimääräiset pakkaus-, lähetys- ja palautuskulut.

Jos palautettava tuote on vahingoittunut, otettu käyttöön tai ei muutoin ole myyntikuntoinen, emme hyvitä tuotetta.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.